شما اینجا هستید
اجتماعی » مردم در ۲۲ بهمن بار دیگر عظمت انقلاب را به نمایش خواهند گذاشت +تصاویر

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان با بیان اینکه ۲۲ بهمن تجلیل پیوند ناگسستنی امت با امامشان است، تصریح کرد: در راهپیمایی ۲۲ بهمن برای بار دیگر عظمت انقلاب به نمایش گذاشته خواهد شد.

به گزارش ایکنا، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری، ۱۹ بهمن در نشست هماهنگی راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن شهر رشت، انقلاب اسلامی را یک موهبت الهی دانست و اظهار کرد: پیروزی انقلاب موجب سرافرازی مردم ایران در دنیا و کوتاه شدن دست جهان خواران و ستمگران از این خاک پرگهر شد.

وی ایمان به خداوند، استقامت و پایداری، رهبری مرجعی پرهیزگار و اتحاد و همبستگی مردم را چهار عامل اساسی پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران در ۲۲ بهمن سال ۵۷ دانست و افزود: روز ۲۲ بهمن در واقع روز نجات مردم ایران از چنگال طاغوتیان، روز رجم شیاطین زمان، روز تجدید عهد با امام امت و روز سیلی زدن به دشمنان است.

این مقام مسئول با بیان اینکه یوم الله ۲۲ بهمن تجلیل پیوند ناگسستنی امت با امامشان است، تصریح کرد: در راهپیمایی ۲۲ بهمن برای بار دیگر عظمت انقلاب به نمایش گذاشته خواهد شد و ملت ایران در این راهپیمایی پاسخی قاطع و انقلابی به رئیس جمهور جدید آمریکا خواهند داد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه تهدیدها و یاوه گویی های رئیس جمهور آمریکا قطعا مردم ایران را منسجم تر خواهد کرد، متذکر شد: با آمدن ترامپ سقوط نظام سلطه تقویت یافته و فروپاشی آمریکا نیز نزدیک تر شده است.

حجت الاسلام والمسلمین اشجری راهپیمایی ۲۲ بهمن سال جاری را نسبت به سال های گذشته باشکوه تر پیش بینی کرد و گفت: مردم ایران اسلامی با نمایش غیرت دینی و اقتدار ملی پاسخی کوبنده به یاوه گویی دشمنان خواهند داد و اندک کسانی که به وعده های پوچ آمریکا اعتماد کردند، جایی بین توده های مردم ایران ندارند، زیرا این ملت بیدار به درستی می دانند که قدرت پوشالی آمریکا محکوم به شکست است.

وی همه مدیران و مسئولان استان را به زمینه سازی برای حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد و گفت: اگرچه عدم ارائه خدمات مناسب در بارش برف اخیر شیرینی دهه فجر را به کام مردم گیلان تلخ کرد، اما اعتماد عمیق و راسخ امت به امام و شهیدان انقلاب اسلامی ناگسستنی و تلاش برای خدمتگزاری به مردم اصلی مهم در تحقق آرمان های انقلاب است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان، یوم الله ۲۲ بهمن را یکی از بزرگترین روزهای پرخاطره انقلاب اسلامی دانست و تاکید کرد: این روز در بیان رهبر فرزانه انقلاب هم طراز با اعیاد مبعث، غدیر، فطر و قربان ذکر شده است.

حجت الاسلام والمسلمی اشجری از برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن در ۵۸ نقطه از استان خبر داد و خاطرنشان کرد: راهپیمایی در مرکز استان از ۴ مبدا به سوی میدان مصلی و با سخنرانی سردار حسین دهقان، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح برگزار خواهد شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

شعاع مشرق | پایگاه خبری تحلیلی