شعاع مشرق

امروز : چهارشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۶ مصادف است با 2018 , January 17 , Wednesday - ساعت ۰۶:۵۹:۵۷

سرتیتر خبرها :

طراحی سایت و قالب وردپرسطراحی سایت و قالب وردپرسطراحی سایت و قالب وردپرس
پیوندها









  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۲۴ دی, ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۸
  • شما اینجا هستید : اخبار اصلی
  • کد مطلب : 84196
  • مهندس مهدی هاتفی:

    شهرداری منطقه یک تمام توان خود را صرف ارائه خدمات بهینه و در خور شأن شهروندان عزیز می نماید

    پرینت
      

    مهندس مهدی هاتفی با تاکید براینکه شهرداری منطقه یک تمام توان خود را صرف ارائه خدمات بهینه و در خور شأن شهروندان عزیز می نماید، اذعان داشت پروژه های عمرانی شهرداریها در حوزه آسفالت به سه بخش روکش آسفالت معابر اصلی و فرعی، زیرسازی و آسفالت معابر خاکی و همچنین مرمت و بهسازی آسفالت معابر و ترمیم نوارهای حفاری تقسیم می گردد.

    مهندس مهدی هاتفی با تاکید براینکه شهرداری منطقه یک تمام توان خود را صرف ارائه خدمات بهینه و در خور شأن شهروندان عزیز می نماید.

    اذعان داشت پروژه های عمرانی شهرداریها در حوزه آسفالت به سه بخش روکش آسفالت معابر اصلی و فرعی، زیرسازی و آسفالت معابر خاکی و همچنین مرمت و بهسازی آسفالت معابر و ترمیم نوارهای حفاری تقسیم می گردد.

    معاونت حمل و نقل و امور زیربنایی شهرداری منطقه یک رشت در خصوص پروژه های آسفالت شش ماهه اول سال ۹۶ تصریح کرد، در شش ماهه اول شهرداری منطقه یک در بخش روکش آسفالت معابر مساحتی بالغ بر ۰۰۰/۳۱۵ متر مربع، در بخش زیرسازی معابر خاکی ۰۰۰/۴۰ متر مربع و در زمینه ی مرمت و بهسازی آسفالت معابر و ترمیم نوارهای حفاری سطحی بالغ بر ۰۰۰/۶۷ متر مربع را آسفالت نموده است.

    وی با اشاره به شرایط نامساعد جوی در شش ماهه دوم سال خاطر نشان کرد، سیاست جدید شهرداری استفاده از توان سازمان عمران شهرداری رشت در بحث تأمین آسفالت مورد نیاز به منظور مرمت و لکه گیری معابر است که در این مقوله نیز با بکار گرفتن پیمانکاران دستمزدی عملیات ترمیم و مرمت آسفالت طی دو ماه گذشته در مساحتی در حدود ۰۰۰/۲۰ متر مربع صورت گرفته است البته کندی روند سریع اتمام عملیات در بخش آسفالت با توجه به شرایط جوی از عواملی است که تصور بوجود می آورد که در حال حاضر کاری در این خصوص صورت نمی پذیرد.

    همچنین در بخشهایی که نیاز به روکش آسفالت می باشد، ابتدا باید خرابی های سطحی شناسایی و حل مشکل گردد به طوری که ابتدا مرمت منطقه خرابی باید بصورت اساسی حل (لکه گیری شده) و سپس در شرایط مساعد جوی نسبت به عملیات روکش اقدام نماییم.

    در این راستا نیز کاستی هایی از قبیل تأمین آسفالت و شرایط اجرای کار وجود دارد که بخشی از آنها در حال بر طرف شدن می باشد.

    برچسب ها :
    کانال تلگرام