شما اینجا هستید
اخبار اصلی » برگزاری پنجمین دوره مسابقات سوارکاری در رشت

رئیس هیات سوارکاری رشت از برگزاری پنجمین دوره مسابقات سوارکاری همزمان با ایام دهه فجر در رشت خبر داد و گفت: متقاضیان می‌توانند از امروز ۵ بهمن لغایت ۱۲ بهمن ثبت‌نام خود را انجام دهند.

محمدمهدی انتظام، از برگزاری پنجمین دوره مسابقات سوارکاری همزمان با ایام دهه فجر در رشت خبر داد و اظهار کرد: هیات سوارکاری شهرستان رشت برای گرامیداشت ایام الله دهه فجر در نظر دارد مسابقات کورس امتیازی اسب‌های محلی در دو کلاس a و b را بنام مسابقات فجر در صورت مساعد بودن هوا در روز جمعه، ۲۰ بهمن ماه در پیست سوارکاری کاسپین پیربازار شهرستان رشت برگزار کند.

رئیس هیات سوارکاری رشت افزود: جوایز نفرات برتر این مسابقات،لوح قهرمانی امتیازی و اهدای جوایز غیر نقدی می‌باشد که به نفرات اول تا سوم هر رده تعلق خواهد گرفت.

وی گفت: پس از ثبت‌نام بنا به تصمیم هیات، اسب‌های مبتدی و بدون امتیاز باهم به رقابت خواهند پرداخت و اسب‌های دیگر بر اساس امتیازات کسب شده قبلی رقابت می‌کنند.

انتظام در خصوص نحوه ثبت‌نام،بیان کرد: واریز مبلغ ۷۵ هزار تومان و ارسال فیش به هیات، اعلام دقیق اسم اسب و اسم مالک و چابکسوار، ارسال تصویر صفحه اول شناسنامه چابکسوار به هیات، همچنین چابکسوارانی که زیر ۱۸ سال باشند حتما باید تصویر رضایتنامه دفترخانه‌ای ولی خود را برای شرکت در مسابقات ارسال کنند.

رئیس هیات سوارکاری رشت با بیان اینکه ارسال تصویر کارت بیمه ورزشی چابکسوار نیز الزامی است، تصریح کرد: برای ثبت‌نام کامل حتما باید کلیه مدارک را از طریق تلگرام به شماره ۰۹۱۱۸۳۳۲۳۰۰ ارسال کنند تا ثبت‌نام آنان بصورت کامل انجام شود. ضمنا کلیه شرکت کنندگان باید برای کنترل فنی اسب‌ها و چابکسواران حداقل یک ساعت قبل از شروع اولین کورس در محل مسابقه حاضر باشند.

وی تاکید کرد: کلیه چابکسواران باید از لوازم ایمنی استاندارد سوارکاری مانند کلاه، لباس، کفش، زین و شلاق و رکاب و غیره بصورت استاندارد متداول مسابقات کورس استفاده نمایند، نداشتن هرکدام از تجهیزات ایمنی باعث حذف چابکسوار از مسابقات خواهد شد و از سوی کمیته انضباطی محرومیت از مسابقات و جرایم نقدی طبق مقررات، برای افراد خاطی در نظر گرفته خواهد شد.

انتظام یادآور شد: در صورت نامساعد بودن هوا طبق مقرارت مسابقات به هفته بعد موکول خواهد شد، متقاضیان می‌توانند از امروز ۵ بهمن لغایت ۱۲ بهمن ثبت‌نام خود را انجام دهند.

منبع: ایسنا

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

شعاع مشرق | پایگاه خبری تحلیلی