شعاع مشرق

امروز : جمعه ۲۷ مهر ۱۳۹۷ مصادف است با 2018 , October 19 , Friday - ساعت ۱۶:۲۴:۴۱

سرتیتر خبرها :

طراحی سایت و قالب وردپرسطراحی سایت و قالب وردپرسطراحی سایت و قالب وردپرس
پیوندها









  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۸ خرد, ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۸
  • شما اینجا هستید : رسانه > یادداشت
  • کد مطلب : 97701
  • اصحاب رسانه، شایسته حمایت اند

    Print Friendly, PDF & Email
      

    پیشینه روابط عمومی در ایران به سال ۱۳۳۲ شمسی با تشکیل اداره ای به نام اداره کل انتشارات و تبلیغات اسلامی باز می گردد.

    پیشینه روابط عمومی در ایران به سال ۱۳۳۲ شمسی با تشکیل اداره ای به نام اداره کل انتشارات و تبلیغات اسلامی باز می گردد.

    اولین روابط عمومیِ درون سازمانی نیز مربوط به شرکت نفت بوده که در سال ۱۳۲۷ با توجه به نیازی که در این حوزه از سوی کارشناسان امر رصد شد شروع به کار نمود.

    همانطور که همکاری فعال و مستمر با رسانه ها از جمله وظایف روابط عمومی ها به شمار می رود در این بین استفاده از سایت ها و خبرگزاری ها که بعنوان بازوان محوری و موثر در این بخش محسوب می شوند و تجربه موفق گذشته که به وضوح نشانگر تاثیر این ابزار کاربردی در انجام کیفی رسالت اطلاع رسانی روابط عمومی می باشد، اصلی اساسی محسوب می شود.

    از این رو برای جا گرفتن در مطبوعات و البته عدم مقابله با رسانه ها بلکه همکاری مطلوب با آنها به لحاظ انعکاس عملکرد از اقدامات انجام شده از سوی هر ارگانی می تواند به نتیجه مطلوب بیانجامد.

    لذا با توجه به بلاتکلیفی مساله تعیین نحوه پرداخت به رسانه ها لزوم بیش از پیش تبیین نظام پرداختی عادلانه احساس می شود که امید است از سوی پارلمان محلی و شهرداری چاره ای اندیشیده شود.

     

    یادداشت: سید پیام جعفری نیا

     

    برچسب ها :
    کانال تلگرام