شما اینجا هستید
اخبار اصلی » وفاق و همدلی در همه امورات موجب پیشرفت می شود

جلسه‌ مشترک میان اعضای شورای شهر و مهندس جانبازی سرپرست فرمانداری، حجت الاسلام صدیق امام جمعه و شهردار لاهیجان در ساختمان شورا برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری لاهیجان، جلسه‌ای مشترک میان اعضای شورای شهر و مهندس جانبازی سرپرست فرمانداری، حجت الاسلام صدیق امام جمعه و شهردار لاهیجان در ساختمان شورا برگزار و مسائل و مشکلات شهری مطرح گردید.

مهندس جانبازی در ابتدای سخنان خود به اتحاد اعضای شورا و شهردار تاکید کرد و افزود؛ وفاق و همدلی در همه امورات موجب رشد و توسعه میشود، به واقع در هر شهری شورا همراه شهردار باشد پیشرفت بوجود می آید.

وی گفت: در جلسات شورا مصوباتی در حوزه شهری مصوب میگردد که اگر در کمیته انطباق اصلاح و یا حذف گردید یقینا جهت جلوگیری از نقض قوانین بوده و نفع قانونی شورا و شهرداری در نظر گرفته میشود.

جانبازی اظهار داشت: مردم عزیز گیلان، لاهیجان را برای تمام استان میدانند و این انتظارات را بالا میبرد و بایستی به گونه‌ای مدیریت شود که تمام استان از مزایای عروس شهرهای گیلان استفاده نمایند و تلاش ها بر اینست که لاهیجان بعنوان یک شهر فرهنگی و گردشگری به کشور معرفی گردد.

وی تصریح کرد: چنین جلساتی باید چندین بار در طول سال برگزار شود و بنده هر زمان عزیزان شورا دعوت نمایند در جلسات حضور خواهم یافت.

سرپرست فرمانداری لاهیجان در ادامه گفت؛ بنا به مسائل مطروحه در جلسات شورا، روسای ادارات مربوطه دعوت شوند تا مشکلات شهری مرتفع گردد.

جانبازی درباره لزوم لایروبی رودخانه ها توسط شهرداری گفت: ‌یکی از موارد بسیار مهم در پاکیزگی شهر لایروبی رودخانه ها میباشد که باید از سوی شورا و شهرداری بسیار جدی گرفته شود

وی اظهار داشت: جمع آوری آبهای سطحی بر عهده شهرداریهاست و باید از محل اعتبارات داخلی صورت گیرد در غیر اینصورت اولویت ها در نظر گرفته شود تا در کمیته برنامه ریزی از محل استانی تامین اعتبار شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان در پایان گفت: در شهرستان لاهیجان محدوده هایی بعنوان میراث فرهگی مشخص شده است و با صاحبان ملک هماهنگی های لازم بعمل آمده که در صورت هرگونه تعمیرات باید با اداره میراث شهرستان رایزنی شود‌، شهرداری لاهیجان برای حل برخی مسائل اینگونه با فرمانداری مکاتبه نماید تا با مدیرکل میراث طی جلسه‌ای‌ مشکلات چنینی تسهیل گردد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

شعاع مشرق | پایگاه خبری تحلیلی