شما اینجا هستید
ویژه ها » عدم تحقق بودجه در تمامی بخش ها مشکل آفرین است / ابتر ماندن موضوع سرمایه گذاری در رشت

نادر حسینی عضو شورای اسلامی شهر رشت در جلسه علنی امروز شورا با اشاره به اینکه مناطق و سازمان های شهرداری رشت موظف هستند هزینه ها و درآمدها را کنترل کنند اظهار کرد: باید در ابتدا اعتبارات را محاسبه کنیم و سپس نسبت به هزینه کردها اقدام شود.
وی با بیان اینکه باید در بحث درآمدی شهرداری رشت کنترل ویژه ای حاکم شود افزود: یقینا عدم تحقق بودجه در تمامی بخش ها مشکل آفرین است .
وی با تاکید به اینکه انتظار دارم  مصوبات و نتیجه نطق های اعضای شورا پیگیری شود گفت: باید ببینیم تذکرات اعضای شورا به چه نتیجه ای ختم می شود و شهردار رشت باید  درباره آن ها در صحن شورا پاسخگو باشد.
حسینی با انتقاد از  اینکه در مبحث سرمایه گذاری موضوعات فراوانی ابتر باقی مانده است افزود: باید صفر تا صد پروژه های سرمایه گذاری در اختیار سازمان سرمایه گذاری قرار بگیرد و متاسفانه درآمدهای این سازمان در داخل سازمان به خوبی تعریف نشده است.
وی با انتقاد از عدم هماهنگی درون سازمانی در سازمان سرمایه گذاری شهرداری رشت بیان کرد: از سال ۹۰ سرمایه گذاری در پروژه رینگ ۹۰ متری اعلام آمادگی کرد و قرار بود این سرمایه گذاری سی هزار میلیارد تومان برای رشت آورده داشته باشد  اما متاسفانه موضوع به جایی نرسید و بعد اعلام کردند که درگیر کمیسیون ماده پنج هستند که چند ماه است این مسئله نیز به نتیجه نرسیده است.
حسینی با اشاره به اینکه بر اساس فرضیات و گفته ها نباید موجب فراری دادن سرمایه گذاران شویم گفت: باید بپذیریم که انگیزه ای بابت ایجاد تحول در حوزه سرمایه گذاری وجود ندارد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

شعاع مشرق | پایگاه خبری تحلیلی