شما اینجا هستید
اخبار اصلی » امحای ۲۶ تن مواد غذایی آرایشی و بهداشتی غیر مجاز در منطقه آزاد انزلی

به گزارش مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی مدیریت غذا و دارو این سازمان از امحا ۲۶/۳ تن انواع فرآورده های غذائی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی غیرمجاز، تاریخ مصرف گذشته و غیرقابل مصرف انسانی در منطقه آزاد انزلی خبر داد.

مهدی کوچکی با اشاره به انجام بازرسی های مستمر از مراکز خدماتی و فروشگاهی سطح منطقه آزاد انزلی بیان کرد : ارزش این میزان مواد غذائی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی بیش از ۱۴ میلیارد ریال بوده که در پی بازرسی های مستمر کارشناسان مدیریت غذا و دارو و در راستای حفظ سلامت ساکنین و گردشگران و جلوگیری از خرید، فروش، توزیع و مصرف کالاهای غیرقابل مصرف، تاریخ مصرف گذشته و غیرمجاز جمع آوری و پس از اخذ مجوز از دادستان دادسرای عمومی و انقلاب امحاء گردید.

وی در ادامه سهم اقلام اظهار شده توسط واردکنندگان، تولیدکنندگان و سایر فعالین این حوزه را چشمگیر و نقش آنان در حذف اقلام نامنطبق، تاریخ مصرف گذشته و نا سالم از چرخه مصرف را قابل توجه برشمرد و از مشارکت موثر آنان در حفظ سلامت ساکنین منطقه و گردشگران خبر داد.

گفتنی است از زمان شکل گیری مدیریت غذا و دارو این نهمین نوبت از امحاء اقلام سلامت محور غیر قابل مصرف در منطقه آزاد انزلی است که با مشارکت متولیان امر انجام شد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

شعاع مشرق | پایگاه خبری تحلیلی