شما اینجا هستید
اجتماعی » پسر نویسنده مشهور در خانه مجردی‌اش خود را حلق آویز کرد +عکس

جنازه جوان ۲۹ ساله تنها یک هفته پس از خودکشی در خانه‌ای که با چند نفر دیگر زندگی می‌کرد پیدا شد.

به گزارش شعاع مشرق، جک لندزمن ۲۹ ساله پسر نویسنده مشهور کتاب‌های فمنیستی جولی بورچیل به خاطر اینکه شرایط زندگی برایش بسیار سخت شده بود دیگر نتوانست شرایط بوجود آمده را تحمل کند و دست به خودکشی زد.

او در خانه‌‌ای با دوستانش زندگی می‌کرد، اما نه تنها دوستانش بلکه خانواده‌اش هم متوجه عدم حضور او نشدند. آن‌ها پس از شنیدن بوی نامطبوعی از سوی اتاق او به سمت اتاقش رفتند و در اتاق را هل دادند اما تنها توانستند در اتاق را کمی باز کنند. آن‌ها تلفن همراه خود را به سختی وارد اتاق کردند و از درون اتاق عکس انداختند. در عکس ملحفه‌ای که دور چیزی پیچیده شده مشاهده می‌شد که آن‌ها تصور کردند جک است.

پیدا شدن جنازه فردی که خودکشی کرده بود به خاطر بوی بد!

به گزارش دیلی‌میل، هم‌خانه دیگر او به سختی توانست سرش را داخل اتاق کند. او دید که جک خود را حلق آویز کرده و به همین دلیل با گروه امداد و پلیس تماس گرفت. نیروهای پلیس هم با توسل به زور توانستند در اتاق را باز کنند و جنازۀ جک را بیرون بیاورند.

پلیس هیچ دست‌نوشته و یا نامه‌ای را که او در آن نوشته باشد که قصد خودکشی دارد یا هیچ اثری از مواد مخدر در بدن او پیدا نکرد. البته اثری از حضورفرد دیگری در اتاق او هم مشخص نشد.

در چند هفته گذشته جک دو عمل جراحی داشته و اعلام کرده نمی‌تواند به راحتی بخوابد که بشدت موجب آزار و اذیت او شده‌است. در کالبدشکافی مشخص شد که او از قرص ضد افسردگی استفاده می‌کرد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

شعاع مشرق | پایگاه خبری تحلیلی