شما اینجا هستید
اجتماعی » نوشیدن آب قبل از غذا را فراموش نکنید

افزایش سوخت و ساز بدن و پر شدن معده از مهمترین دلایل ارتباط نوشیدن آب قبل از غذا و کاهش وزن است.

مطالعات محققان دانشگاه بیرمنگام در انگلیس نشان می دهد که نوشیدن ۵۰۰ میلی لیتر آب قبل از وعده های غذایی، به کاهش وزن کمک می کند.

به گزارش هلث، چاقی و اضافه وزن مهمترین نگرانی بهداشت جهانی است. تحقیقات نشان می دهد که نوشیدن آب نیم ساعت قبل از غذا، یکی از ساده ترین روش های کاهش وزن است.

مطالعه بر روی ۸۴ داوطلب نشان می دهد که نوشیدن ۵۰۰ میلی لیتر آب نیم ساعت قبل از سه وعده اصلی، سبب کاهش ۱٫۳ کیلوگرم در عرض ۱۲ هفته می شود.

در این مطالعه آمده است که افزایش سوخت و ساز بدن و پر شدن معده از مهمترین دلایل ارتباط نوشیدن آب قبل از غذا و کاهش وزن است.

در ادامه این مطالعه آمده است که نوشیدن آب قبل از فعالیت ذهنی، سبب افزایش عملکرد مغز می شود.
نوشیدن آب برای سلامتی ضروری است. این نوشیدنی گوارا سبب دفع سموم از بدن، حمل مواد مغذی و اکسیژن به سلول ها، روان سازی مفصل ها، تنظیم دمای بدن و محافظت از اندام ها و بافت های بدن می شود.

نتایج این تحقیققات در نشریه Obesity منتشر شده است.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

شعاع مشرق | پایگاه خبری تحلیلی