شما اینجا هستید
اجتماعی » استقرار سازمان امدادی در کوچه تنگ و باریک

جمعیت هلال احمر یک سازمان عام المنفعه و بشردوستانه می باشد که وظایف گسترده‌ای از حوزه های پزشکی، بهداشتی، آموزشی و امدادی را یر عهده دارد.
یکی از مهمترین وظایف جمعیت هلال احمر امداد و نجات است که امدادگران هلال احمر باید در مواقع بروز بحران‌ به امدادرسانی و خروج مصدومان و قربانیان حوادث کمک کنند. با توجه به این امر خطیر می طلبد که جمعیت هلال احمر همواره از لحاظ لجستیکی و پشتیبانی در شرایط ایده آل و مناسبی باشد. اما اخیراً با انتقال جمعیت هلال احمر شهرستان رشت از مجتمع امداد و نجات خیابان ولیعصر به یکی از کوچه های تنگ و باریک خیابان تختی رشت شاهد کج سلیقگی از سوی مدیران هلال احمر هستیم.
استقرار جمعیت هلال احمر رشت در یک کوچه ای که خودرو ها به سختی از آن تردد می کنند و ساختمان قدیمی که سابقا مدرسه بوده و از حداقل امکانات محروم است، از عجایب مدیریتی این نهاد است.
حال سوال اینجاست، روزی که مدیران جمعیت هلال احمر تصمیم گرفتند که شعبه رشت به این کوچه در خیابان تختی منتقل شود، به این موضوع فکر نکردند زمانی که نیاز مبرم و سریع به خدمات هلال احمر شهرستان رشت وجود داشته باشد، چگونه می توانند از این کوچه تنگ و باریک و با حداقل امکانات گذر کنند؟
و سوال بعدی اینکه چه اصراری به منفک نمودن جمعیت هلال احمر شهرستان رشت از مجتمع امدادی خیابان ولیعصر که در یک فضای وسیع و مجهز به انبارهای بزرگ قرار گرفته است، وجود داشت؟

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

شعاع مشرق | پایگاه خبری تحلیلی